۲۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۴۸

همزمان با هفته جهادکشاورزی صورت می گیرد:

بهره برداری از 89 طرح تولیدی، زیربنایی و فنی بخش کشاورزی استان مرکزی

بهره برداری از 89 طرح تولیدی، زیربنایی و فنی بخش کشاورزی استان مرکزی

اراک-خبرگزاری مهر: همزمان با هفته جهادکشاورزی ، 89 طرح تولیدی، زیربنایی و فنی در استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان ظهر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبرگفت: این طرح ها در زیر بخشهای مختلف آب و خاک،دام و طیور، شیلات و آبزیان،تولیدات گیاهی و صنایع تبدیلی است که در مجموع برای اجرای آن 261 هزار و 952 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

عباس مظفری افزود:احداث کانال انتقال آب، لایروبی و مرمت قنات، احداث گلخانه و با، احداث شش واحد پروررش ماهی قزل آلا، 12 واحد مرغداری گوشتی و تخمگذار، احداث سردخانه دو منظوره و احداث کارخانه تولید ژل آلوئه ورا و اجرای 994 هکتار سیستم آبیاری تحت فشار از جمله این طرحها است.

وی تصرح کرد:با بهره برداری از این طرح ها 448 هزار قطعه به ظرفیت جوجه ریزی، 10 هزار و 600 تن به تولیدات صنایع تبدیلی، 43 هزار مترمربع به سطح گلخانه های استان افزوده می شود و دو هزار و 712 خانوار از مزایای آن بهره مند و برای هزار و 72 نفر بطور مستقیم و 854 نفر بطور غیر مستقیم شغل ایجاد می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در پایان خاطرنشان کرد: تجلیل از 51 نفر از کشاورزان و تولیدکنندگان نمونه استان ، غبار روبی و گلباران مزار شهدا و سرکشی از خانواده آنان از دیگر برنامه های هفته جهادکشاورزی دراستان است.

کد خبر 2074862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha